Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця
опубліковано 05 червня 2025 року о 08:44

РІШЕННЯ

Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради


Керуючись Конституцією України, Законами України ‟Про місцеве самоврядування в Україні”, ‟Про адміністративні послугиˮ, ‟Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються у електронній форміˮ, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.06.2021 року № 574-р ‟Про схвалення методичних рекомендацій щодо критеріїв територіальної доступності центру надання адміністративних послуг, включаючи його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторівˮ, на виконання доручення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 22 травня 2024 року № 08-37/0/35-24, з метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень у межах Межиріцької сільської ради, з метою впровадження нових механізмів і підходів для отримання адміністративних послуг за принципом “єдиного вікна” через відділ ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії сільської ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, регламенту та регуляторної політики, сільська рада вирішила:

1. Створити пересувне віддалене робоче місце відділу ‟Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу ‟Мобільний кейсˮ.

2. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу ‟Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейс”, згідно додатку 1 цього рішення (додається).

3. Затвердити Графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу ‟Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціалізованого автоматизованого комплексу ‟Мобільний кейсˮ, згідно Додатку 2 до цього рішення (додається).

4. Затвердити Перелік адміністративних послуг які надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу ‟Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціалізованого автоматизованого комплексу ‟Мобільний кейсˮ, згідно Додатку 4 до цього рішення (додається).

5. Відділу ‟Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради здійснити заходи щодо організаційного забезпечення надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці відділу ‟Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 Сільський голова Клавдія МОНАХ

с. Межиріч

24 жовтня 2024 року

№ 3033-49 /VІІI

Додаток 1

до рішення сільської ради

від 24 жовтня 2024 року № 3033-49/VIII

 

Порядок

надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціалізованого автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ

 

I. Загальні положення

 

1.1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради (далі – пересувне віддалене робоче місце) із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Межиріцької сільської ради до отримання адміністративних послуг.

1.2. Надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Межиріцької сільської ради (далі – територіальної громади) за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.3. Для належної організації надання адміністративної послуги на пересувному віддаленому робочому місці використовуються спеціальний автоматизований комплекс “Мобільний кейсˮ, який оснащений ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, відеореєстратором тощо.

Прийом-передача спеціального обладнання адміністраторами реєструється в “Журналі прийому-передачі мобільного кейсуˮ при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради за формою згідно із додатком 1 до цього Порядку.

1.4. Адміністратор забезпечує організацію надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці в строки, встановленні чинним законодавством України.

1.5. Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти звернення з категорії:

- осіб, які досягли 80-річного віку;

- осіб з інвалідністю 1 групи;

- осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах територіальної громади;

Належність суб’єкта звернення до членів (мешканців) територіальної громади визначається його місцем реєстрації згідно паспорту громадянина України та інших документів, що посвідчують особу.

Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших передбачених діючим законодавством).

Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно цього Порядку, підтверджується одним з наступних документів:

- посвідченням інваліда 1 групи,

- довідкою медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,

- випискою з історії хвороби амбулаторного хворого або копією відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,

- довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

1.6. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відповідає переліку послуг, які згідно рішення сільської ради надаються через віддалене робоче місце адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради, за виключенням послуг щодо оформлення біометричних документів.

1.7. Стягнення додаткової плати за надання послуг на віддаленому робочому місці не допускається.

 

ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням спеціального комплексу “Мобільний кейсˮ


2.1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа – заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), звертається у зручний для нього спосіб до відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради (далі – ЦНАП) згідно із графіком його роботи.


2.2. Адміністратор ЦНАП, який здійснює прийом:

- з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;

- перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбачених пунктом 1.5. цього Порядку;

- надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом звернення певної адміністративної послуги документів.

2.3. Адміністратор ЦНАП відмовляє у прийнятті заяви на надання послуг на віддаленому робочому місці у випадках:

- суб’єкт звернення не відноситься до переліку категорій осіб, визначених пунктом 1.5. цього Порядку;

- особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;

- адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за межами території Межиріцької сільської ради;

- відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної послуги у суб’єкта звернення.

Під час здійснення прийому адміністратор зобов’язаний надати заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги.

2.4. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких поширюється дія пункту 1.5. Порядку, відповідності виду адміністративної послуги, що надаються на віддаленому робочому місці адміністратора, та за наявності у заявника повного переліку необхідних документів адміністратор ЦНАП:

- формує заяву на отримання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ за формою згідно із додатком 2 до цього Порядку, із відміткою про погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника. До заяви додаються копії: документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення, та документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених пунктом 1.5 Порядку.

У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами телекомунікаційного зв'язку, вона підписується заявником безпосередньо під час візиту до нього адміністратора ЦНАП;

- визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;

- фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою Журналу обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ (далі - Журнал) за формою згідно із додатком 3 до цього Порядку.

2.5. У визначені під час прийому заяви дати та часу (із урахуванням часу на дорогу) адміністратор, що визначається за рішення керівника ЦНАП, виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо адміністратор зв’язується з особою-заявником або суб’єктом звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з адміністратором може бути залучений представник суб’єкта надання адміністративної послуги.

2.6. Виїзд адміністратора на вказану у заяві адресу до суб’єкта звернення здійснюється на службовому автомобілі сільської ради, або іншому транспортному засобі, який залучається на підставі відповідних договірних відносин. Замовлення на виїзд якого попередньо здійснюється керівником ЦНАП.

Усі дії, пов’язані із виконанням адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення здійснюються у присутності водія службового автомобіля або іншої особи, яка за рішенням керівника ЦНАП або за рішенням голови сільської ради, супроводжує адміністратора. Такою особо, в тому числі, може бути представник служби охорони, яка залучається на договірних відносинах.

2.7. Під час виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення проводиться відео та аудіо фіксація за допомогою відповідних технічних засобів. Про проведення відео та аудіо фіксації виконання адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення в обов’язковому порядку повідомляється особа-заявник та суб’єкт звернення.

Відео та аудіо записи (відео та аудіо файли) виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення зберігаються на персональному комп’ютері керівника ЦНАП в окремому архіві з обмеженим доступом протягом трьох місяців з дня надання послуги, та можуть бути використані виключно за рішенням селищного голови, заступника селищного голови та керівника ЦНАП для оцінки виконання адміністратором своїх посадових обов’язків, або для з’ясування обставин у випадку надходження скарги від суб’єкта звернення чи особи-заявника.

Розповсюдження таких відео та аудіо записів, надання їх третім особам, за виключенням правоохоронних органів у встановленому законом порядку, не допускається.

2.8. Прибувши за визначеною адресою, адміністратор встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб, визначених в пункті 1.5 цього Порядку, та додатково перевіряє наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послуги документів.

2.9. За умови наявності необхідного переліку документів адміністратор забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення, та формування адміністративної справи відповідно до Регламенту роботи ЦНАП.

2.10. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, адміністратор надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги та необхідності повторного звернення особи-заявника, що представляє його інтереси, до ЦНАП після усунення недоліків.

При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні адміністративної послуги.

2.11. Адміністратор ЦНАП не здійснює надання адміністративних послуг та/або складає акт про неможливість надання таких послуг, за формою згідно із додатком 4 до цього Порядку у випадках:

- суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/ перебування, зазначеним у заяві, у визначені дату та час;

- суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та/або у нього відсутні документи необхідні для надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена законодавством);

- суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо та відео фіксації під час подання документів на отримання адміністративної послуги;

- наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числі явних ознак сп’яніння.

2.12. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуги, їх опрацювання суб’єктом надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.

2.13. У визначений законодавством для надання певної адміністративної послуги термін та у спосіб, вибраний суб’єктом звернення при оформленні заяви, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги.

III. Відповідальність

3.1. Адміністратори, водій службового автомобіля, представник суб’єкта надання адміністративної послуги або особа, яка супроводжує адміністратора, несуть юридичну відповідальність за розголошення персональних даних осіб та суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.

3.2. Адміністратори несуть персональну відповідальність за порушення пункту 2.7. цього Порядку.

3.3. Адміністратори несуть персональну відповідальність за обладнання спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ під час виїзного прийому, забезпечують збереження іменної печатки та захищеного носія ключової інформації.

3.4. Дії та рішення адміністратора щодо реалізації положень цього Порядку можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.


Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК


Додаток 2

до рішення сільської ради

від 24 жовтня 2024 року № 3033-49/VIII

 

Порядок

надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціалізованого автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ

 

I. Загальні положення

 

1.1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради (далі – пересувне віддалене робоче місце) із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Межиріцької сільської ради до отримання адміністративних послуг.

1.2. Надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Межиріцької сільської ради (далі – територіальної громади) за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.3. Для належної організації надання адміністративної послуги на пересувному віддаленому робочому місці використовуються спеціальний автоматизований комплекс “Мобільний кейсˮ, який оснащений ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, відеореєстратором тощо.

Прийом-передача спеціального обладнання адміністраторами реєструється в “Журналі прийому-передачі мобільного кейсуˮ при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради за формою згідно із додатком 1 до цього Порядку.

1.4. Адміністратор забезпечує організацію надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці в строки, встановленні чинним законодавством України.

1.5. Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти звернення з категорії:

- осіб, які досягли 80-річного віку;

- осіб з інвалідністю 1 групи;

- осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах територіальної громади;

Належність суб’єкта звернення до членів (мешканців) територіальної громади визначається його місцем реєстрації згідно паспорту громадянина України та інших документів, що посвідчують особу.

Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших передбачених діючим законодавством).

Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно цього Порядку, підтверджується одним з наступних документів:

- посвідченням інваліда 1 групи,

- довідкою медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,

- випискою з історії хвороби амбулаторного хворого або копією відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,

- довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

1.6. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відповідає переліку послуг, які згідно рішення сільської ради надаються через віддалене робоче місце адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради, за виключенням послуг щодо оформлення біометричних документів.

1.7. Стягнення додаткової плати за надання послуг на віддаленому робочому місці не допускається.

 

ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням спеціального комплексу “Мобільний кейсˮ


2.1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа – заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), звертається у зручний для нього спосіб до відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради (далі – ЦНАП) згідно із графіком його роботи.


2.2. Адміністратор ЦНАП, який здійснює прийом:

- з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;

- перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбачених пунктом 1.5. цього Порядку;

- надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом звернення певної адміністративної послуги документів.

2.3. Адміністратор ЦНАП відмовляє у прийнятті заяви на надання послуг на віддаленому робочому місці у випадках:

- суб’єкт звернення не відноситься до переліку категорій осіб, визначених пунктом 1.5. цього Порядку;

- особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;

- адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за межами території Межиріцької сільської ради;

- відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної послуги у суб’єкта звернення.

Під час здійснення прийому адміністратор зобов’язаний надати заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги.

2.4. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких поширюється дія пункту 1.5. Порядку, відповідності виду адміністративної послуги, що надаються на віддаленому робочому місці адміністратора, та за наявності у заявника повного переліку необхідних документів адміністратор ЦНАП:

- формує заяву на отримання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ за формою згідно із додатком 2 до цього Порядку, із відміткою про погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника. До заяви додаються копії: документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення, та документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених пунктом 1.5 Порядку.

У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами телекомунікаційного зв'язку, вона підписується заявником безпосередньо під час візиту до нього адміністратора ЦНАП;

- визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;

- фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою Журналу обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ (далі - Журнал) за формою згідно із додатком 3 до цього Порядку.

2.5. У визначені під час прийому заяви дати та часу (із урахуванням часу на дорогу) адміністратор, що визначається за рішення керівника ЦНАП, виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо адміністратор зв’язується з особою-заявником або суб’єктом звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з адміністратором може бути залучений представник суб’єкта надання адміністративної послуги.

2.6. Виїзд адміністратора на вказану у заяві адресу до суб’єкта звернення здійснюється на службовому автомобілі сільської ради, або іншому транспортному засобі, який залучається на підставі відповідних договірних відносин. Замовлення на виїзд якого попередньо здійснюється керівником ЦНАП.

Усі дії, пов’язані із виконанням адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення здійснюються у присутності водія службового автомобіля або іншої особи, яка за рішенням керівника ЦНАП або за рішенням голови сільської ради, супроводжує адміністратора. Такою особо, в тому числі, може бути представник служби охорони, яка залучається на договірних відносинах.

2.7. Під час виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення проводиться відео та аудіо фіксація за допомогою відповідних технічних засобів. Про проведення відео та аудіо фіксації виконання адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення в обов’язковому порядку повідомляється особа-заявник та суб’єкт звернення.

Відео та аудіо записи (відео та аудіо файли) виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення зберігаються на персональному комп’ютері керівника ЦНАП в окремому архіві з обмеженим доступом протягом трьох місяців з дня надання послуги, та можуть бути використані виключно за рішенням селищного голови, заступника селищного голови та керівника ЦНАП для оцінки виконання адміністратором своїх посадових обов’язків, або для з’ясування обставин у випадку надходження скарги від суб’єкта звернення чи особи-заявника.

Розповсюдження таких відео та аудіо записів, надання їх третім особам, за виключенням правоохоронних органів у встановленому законом порядку, не допускається.

2.8. Прибувши за визначеною адресою, адміністратор встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб, визначених в пункті 1.5 цього Порядку, та додатково перевіряє наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послуги документів.

2.9. За умови наявності необхідного переліку документів адміністратор забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення, та формування адміністративної справи відповідно до Регламенту роботи ЦНАП.

2.10. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, адміністратор надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги та необхідності повторного звернення особи-заявника, що представляє його інтереси, до ЦНАП після усунення недоліків.

При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні адміністративної послуги.

2.11. Адміністратор ЦНАП не здійснює надання адміністративних послуг та/або складає акт про неможливість надання таких послуг, за формою згідно із додатком 4 до цього Порядку у випадках:

- суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/ перебування, зазначеним у заяві, у визначені дату та час;

- суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та/або у нього відсутні документи необхідні для надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена законодавством);

- суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо та відео фіксації під час подання документів на отримання адміністративної послуги;

- наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числі явних ознак сп’яніння.

2.12. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуги, їх опрацювання суб’єктом надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.

2.13. У визначений законодавством для надання певної адміністративної послуги термін та у спосіб, вибраний суб’єктом звернення при оформленні заяви, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги.

III. Відповідальність

3.1. Адміністратори, водій службового автомобіля, представник суб’єкта надання адміністративної послуги або особа, яка супроводжує адміністратора, несуть юридичну відповідальність за розголошення персональних даних осіб та суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.

3.2. Адміністратори несуть персональну відповідальність за порушення пункту 2.7. цього Порядку.

3.3. Адміністратори несуть персональну відповідальність за обладнання спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ під час виїзного прийому, забезпечують збереження іменної печатки та захищеного носія ключової інформації.

3.4. Дії та рішення адміністратора щодо реалізації положень цього Порядку можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.


Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК


Додаток 3

до рішення сільської ради

від 24 жовтня 2024 року № 3033-49/VIII

 

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються через пересувне

віддалене робоче місце адміністратора відділу ‟Центр надання адміністративних послуг”

виконавчого комітету Межиріцької сільської ради

 

№ з/п

Код послуги

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Назва адміністративної послуги

Законодавчі акти України, якими передбачено надання адміністративної послуги

 02 Реєстрація / зняття з реєстрації місця проживання

1

02-01

Реєстрація місця проживання особи






Закон України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні“



02-02

Зняття з реєстрації місця проживання особи

3.


02-03

Видача витягу з РТГ про реєстрацію місця проживання особи

4.

02-04

Видача витягу з РТГ про зняття з реєстрації місця проживання

5.


02-05

Реєстрація місця перебування особи


6.

02-06

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої


7.



02-07

Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб


Закон України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям“


03  Адміністративні послуги соціального характеру**

8.


03-01

Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

Закон України „Про житлово-комунальні послуги”

9.


03-02

Призначення пільги на придбання палива у тому числі рідкого скрапленого балонного газу для побутових потреб

Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

10.


03-03

Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг

Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

11.


03-04

 

Призначення тимчасової державної допомоги дітям , батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме


Сімейний кодекс України

12.


03-05

 

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»

Указ Президента України від 25.12.2007 № 1254 „Про одноразову винагороду жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”

13.


03-06

 

Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг

Закон України „Про соціальні послуги

14.


03-07

 

Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”


15.


03-08

 

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

Цивільний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України

16.


03-09

 

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного.

Цивільний кодекс України

17.


03-10

 

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного.

Цивільний кодекс України

18.


03-11


Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири.

Цивільний кодекс України

19.


03-12

 

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо цінного майна

Цивільний кодекс України

20.


03-13

 

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа.

Цивільний кодекс України

21.


03-14

 

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншої особи

Цивільний кодекс України

22.


03-15

 

Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного

Цивільний кодекс України

23.


03-16

 

Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов'язань від імені підопічного

Цивільний кодекс України

24.


03-17

 

Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладання договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири.

Цивільний кодекс України

25.


03-18

 

Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладання договорів щодо іншого цінного майна

Цивільний кодекс України

26.


03-19

 

Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

Закон України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”

27.


03-20

 

Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не зареєстровані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”

28.


03-21

 

Призначення державної допомоги при народженні дитини

29.


03-22

 

Призначення одноразової натуральної допомоги “Пакунок малюка”

30.


03-23

 

Призначення державної допомоги при усиновленні дитини

31.


03-24

 

Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

32.

03-25

 

Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям

33.


03-26

 

Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”

34.


03-27

 

Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях

Закон України “Про охорону дитинства”

35.


03-28

 

Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

Закон України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”


36.


03-29

 

Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

37.



03-30

 

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Закон України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”

38.


03-31

 

Призначення державної соціальної допомоги на догляд

39.


03-32

 

Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі

Закон України „Про соціальні послуги”

40.


03-33

 

Призначення тимчасової державної соціальної допомоги не працюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права

Закон України “Про загальнообов'язкове, державне пенсійне страхування”

41.


03-34

 

Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

Закон України „Про психіатричну допомогу”

42.



03-35

 

Призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”

43.



03-36

 

Призначення одноразової компенсації у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії), травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту

Закон України „Про волонтерську діяльність”

44.


03-37

 

Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт

Закон України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

45.


03-38

 

Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою

Закон України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

46.


03-39

 

Призначення компенсацій та допомоги

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні

ядерних зарядів та здійсненні на них

регламентних робіт, віднесених до категорій 1,

або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи віднесеним до категорій 1, або 2,

або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2.

Закон України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

47.



03-40

 

Призначення компенсації та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської

катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність

яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам

48.


03-41

 

 

Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняними до них особам

Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

49.



03-42

 

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки

Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”

50.


03-43

 

 

Призначення грошової компенсаційної вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення стенального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю І та ІІ групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку

Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”

51.


03-44

 

Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю

Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”

52.


03-45

 

Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

53.


03-46

 

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

54.


03-47

 

Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам

55.


03-48

 

Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності

56.


03-49

 

Видача направлення на проходження обласної центральної міської у м. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем.

57.


03-50

 

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

58.


03-51

 

Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї

59.



03-52

 

Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян

60.


03-53

 

 

Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

Закони України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”

61.


03-54

 

Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці

Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку України”

62.

03-55

 

Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань”

Закон України “ Про жертви нацистських переслідувань”

63.


03-56

 

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю

Закон України „Про основи соціального захищеності осіб з інвалідністю в Україні”

64.


03-57

 

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”

Закони України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про жертви нацистських переслідувань”

65.


03-58

 

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Закон України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

66.


03-59

 

 

Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо-переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

Закон України “ Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”

67.

03-60

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Закон України “ Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”

68.

03-61

Компенсація витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб

Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 2022 р. № 333 “Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг”

 04 Нотаріальні дії, що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування у населених пунктах, де немає нотаріусів

69.


04-01

Посвідчення заповіту (крім секретного)

Закон України “Про нотаріат“

70.


04-02

Скасування заповіту (крім секретного)

71.


04-03

Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документа

72.


04-04

Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього

73.


04-05

Засвідчення справжності підпису на документі

74.


04-06

Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами

 

05 Паспортні послуги*

75.


05-01

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

Постанова Верховної Ради України від 26.06.992 р. № 2503-ХII “Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон”

12 Місцеві послуги

76.


12-01

 

Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна

Закон України “Про врегулювання містобудівної діяльності“

77.


12-02

 

Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна

78.


12-03

 

Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові

79.


12-04

 

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок

Закони України “Про землеустрій“,

80.


12-05

 

Видача акту на видалення земельних насаджень

Закон України “Про благоустрій населених пунктів“

81.


12-06

 

Встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності

Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні“

82.


12-07

 

Надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)


Закон України “Про Державний земельний кадастр“, Закон України “Про регулювання містобудівної діяльності“,

Закон України “Про оренду землі“,

83.


12-08

 

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок

84.


12-09

 

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

85.


12-10

 

Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки всіх категорій та форм власності

86.


12-11

 

Надання погодження на дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

87.


12-12

 

Рішення про передачу (надання) у власність (користування) земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності)

88.


12-13

 

Дозвіл на будівництво, добудову, реконструкцію житлового будинку, господарських будівель та споруд

89.


12-14

 

Видача рішення про поділ/об’єднання поштової адреси об’єкту нерухомого майна

90.


12-15

 

Затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки

91.


12-16

 

Довідка про наявність або відсутність особистого селянського господарства, фермерського господарства

Закон України “Про особисте селянське господарство“

92.


12-17

 

Довідка про наявність або відсутність земельної ділянки (паю)

Земельний кодекс України

93.


12-18

 

Рішення про перейменування вулиць

Закон України

“Про звернення громадян“

94.


12-19

 

Довідка про всіх зареєстрованих на день смерті за адресою померлого, наявність або відсутність заповіту

95.


12-20

 

Довідка про власника домогосподарства

96.


12-21

 

Довідка до пенсійного фонду про спільне господарство з померлим (для переходу на пенсію померлого)

97.


12-22

 

Витяг з господарської книги

98.


12-23

 

Архівна довідка

99.


12-24

 

Довідка до нотаріальної контори, про зареєстрованих в домогосподарстві

100.

12-25

Надання одноразової матеріальної допомоги особам, які мають статус учасника ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, учасника бойових дій, ветеранів війни, Захисників/Захисниць України

Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні“

101

12-26

Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування

102

12-27

Надання одноразової матеріальної допомоги постраждалим від пожежі або стихійного лиха

103

12-28

Затвердження технічної документації з нормативно грошової оцінки в межах населеного пункту

Земельний Кодекс України

Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні“

104

12-29

Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, землекористувача

105

12-30

Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

106

12-31

Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду

107

12-32

Надання у користування водних об’єктів на умовах оренди



108

 

12-33

Поновлення договору оренди водних об’єктів


109

 

12-34

Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря


110

 

12-35

Продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб




111

 

 

 

12-36

Видача рішення про зміну поштової адреси

Закон України “Про врегулювання містобудівної діяльності“

14. Адміністративні послуги в сфері містобудування та архітектури*

112.


14-01

 

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

Закон України “ Про регулювання містобудівної діяльності”

113.


14-02

 

Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки

Закон України “ Про регулювання містобудівної діяльності”

114.



14-03

Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

Закон України “ Про регулювання містобудівної діяльності”

115.

14-04

 

Реєстрація повідомлення про пошкоджене та знищене майно

Постанова Кабінету Міністрів України ‟Про збір, обробку та облік інформації про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації”


 




 




 




 



Примiтка:  

*послуги будуть надаватись з моменту укладення узгоджених рішень з відповідними органами виконавчої влади.











Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 

 

 

 


 











Додаток 1 до Порядку


ЖУРНАЛ

прийому-передачі мобільного кейсу при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради


№ з/п

Дата прийому-передачі

Час прийому-передачі

Місце виїзного прийому (назва населеного пункту)

Комплектація мобільного кейсу

Прізвище, ім’я, по батькові особи, яка видала/повернула мобільний кейс

Підпис особи, яка видала/повернула мобільний кейс

Прізвище, ім’я, по батькові особи, яка прийняла мобільний кейс

Підпис особи, яка прийняла мобільний кейс

1

2

3

4

5

6

7

8

9













Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 






Додаток 2 до Порядку

ЗАЯВА

на отримання адміністративної послуги із застосуванням 

спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ

 

Прошу надати «____» ____________ 20___ р. з ______ по ______

(дата) (з якої по годину)

адміністративну послугу _________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

за адресою: _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

(повна адреса)

скориставшись можливістю отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ, оскільки гр. ________________________________________________________________________________

(П.І.Б., дата народження суб’єкта звернення)

самостійно не пересувається з причини _____________________________________________

Додатки:

  • копія документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення;
  • копія документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених п. 1.5. Порядку.

  • «___» __________ 20___ р. _____________ _______________
  • (дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
  • Документи прийняті «___» __________ 20___ р.

  • Адміністратор: _______________ _________________
  • (підпис, печатка) (прізвище, ініціали)

  • ПРИМІТКИ:
  • Відповідно до ст.11 Закону України «Про інформацію», ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» забороняю без моєї згоди передачу інформації відносно мене третім особам.
  •  
  • ________________
  • (підпис)

  • Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даної заяви.
  • ________________
  • (підпис)
  •  
  • Ознайомлений та зобов’язуюсь попередити всіх осіб, присутніх при наданні адміністративної послуги, з тим, що під час надання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» проводиться відео та аудіо фіксація, та надаю на це свою згоду.
  • ________________
  • (підпис)



Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 



Додаток 3 до Порядку


ЖУРНАЛ

обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради


№ з/п

Дата прийняття заяви на обслуговування

Прізвище, ім’я, по батькові суб’єкта звернення, адреса місця реєстрації, конт. телефон

Адреса місця надання адміністративної послуги

Назва адміністративної послуги

Бажана дата та час обслуговування

Підпис, прізвище та ініціали адміністратора, що прийняв заяву на обслуговування

Узгоджена дата та час обслуговування

Підпис, прізвище та ініціали адміністратора, який виїхав для обслуговування

Результат надання послуги

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11














Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 


Додаток 4 до Порядку

 

АКТ

щодо неможливості надання адміністративної послуги


Акт про неможливість надання адміністративної послуги: _______________________________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

______________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________

(прийом документів, повернення документів з результатом адміністративної послуги)

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Суб’єкту звернення: _______________________________________________________

(ПІБ суб’єкта звернення)


За адресою: ______________________________________________________________

Причина ненадання адміністративної послуги: ________________________________

______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Дата і час складання акта: _________________________________________________

Акт склав: ______________________________________________________________

(ПІБ адміністратора, підпис)


З актом ознайомлений: ___________________________________________________

(підпис суб’єкта звернення)

 





Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 








 











Додаток 1 до Порядку


ЖУРНАЛ

прийому-передачі мобільного кейсу при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради


№ з/п

Дата прийому-передачі

Час прийому-передачі

Місце виїзного прийому (назва населеного пункту)

Комплектація мобільного кейсу

Прізвище, ім’я, по батькові особи, яка видала/повернула мобільний кейс

Підпис особи, яка видала/повернула мобільний кейс

Прізвище, ім’я, по батькові особи, яка прийняла мобільний кейс

Підпис особи, яка прийняла мобільний кейс

1

2

3

4

5

6

7

8

9













Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 






Додаток 2 до Порядку

ЗАЯВА

на отримання адміністративної послуги із застосуванням 

спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ

 

Прошу надати «____» ____________ 20___ р. з ______ по ______

(дата) (з якої по годину)

адміністративну послугу _________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

за адресою: _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

(повна адреса)

скориставшись можливістю отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу “Мобільний кейсˮ, оскільки гр. ________________________________________________________________________________

(П.І.Б., дата народження суб’єкта звернення)

самостійно не пересувається з причини _____________________________________________

Додатки:

  • копія документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення;
  • копія документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених п. 1.5. Порядку.

  • «___» __________ 20___ р. _____________ _______________
  • (дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
  • Документи прийняті «___» __________ 20___ р.

  • Адміністратор: _______________ _________________
  • (підпис, печатка) (прізвище, ініціали)

  • ПРИМІТКИ:
  • Відповідно до ст.11 Закону України «Про інформацію», ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» забороняю без моєї згоди передачу інформації відносно мене третім особам.
  •  
  • ________________
  • (підпис)

  • Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даної заяви.
  • ________________
  • (підпис)
  •  
  • Ознайомлений та зобов’язуюсь попередити всіх осіб, присутніх при наданні адміністративної послуги, з тим, що під час надання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» проводиться відео та аудіо фіксація, та надаю на це свою згоду.
  • ________________
  • (підпис)



Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 



Додаток 3 до Порядку


ЖУРНАЛ

обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу “Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради


№ з/п

Дата прийняття заяви на обслуговування

Прізвище, ім’я, по батькові суб’єкта звернення, адреса місця реєстрації, конт. телефон

Адреса місця надання адміністративної послуги

Назва адміністративної послуги

Бажана дата та час обслуговування

Підпис, прізвище та ініціали адміністратора, що прийняв заяву на обслуговування

Узгоджена дата та час обслуговування

Підпис, прізвище та ініціали адміністратора, який виїхав для обслуговування

Результат надання послуги

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11














Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 


Додаток 4 до Порядку

 

АКТ

щодо неможливості надання адміністративної послуги


Акт про неможливість надання адміністративної послуги: _______________________________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

______________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________

(прийом документів, повернення документів з результатом адміністративної послуги)

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Суб’єкту звернення: _______________________________________________________

(ПІБ суб’єкта звернення)


За адресою: ______________________________________________________________

Причина ненадання адміністративної послуги: ________________________________

______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Дата і час складання акта: _________________________________________________

Акт склав: ______________________________________________________________

(ПІБ адміністратора, підпис)


З актом ознайомлений: ___________________________________________________

(підпис суб’єкта звернення)

 





Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК

 










Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux