Положення про відділ “Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради
опубліковано 05 червня 2025 року о 08:30

РІШЕННЯ

Про затвердження в новій редакції Положення про відділ

 ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету 

 Межиріцької сільської ради


Керуючись Законом України ‟Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання вимог законів України ‟Про адміністративні послуги”, ‟Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 ‟Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг” (із змінами),з метою вдосконалення організації роботи виконавчих органів сільської ради, впровадження сучасних форм і стандартів надання адміністративних послуг населенню, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії сільської ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, регламенту та регуляторної політики, сільська рада вирішила:

1. Затвердити в новій редакції Положення про відділ ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області згідно додатку.

2. Положення відділу ‟Центр надання адміністративних послугˮ виконавчого комітету Межиріцької сільської ради, з дотриманням вимог Закону України ‟Про доступ до публічної інформаціїˮ, не пізніше п’яти робочих днів з дня прийняття цього рішення оприлюднити на офіційному сайті Межиріцької сільської ради.

3. З введенням в дію цього Положення втрачає силу Положення про відділ ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради, затверджене рішенням № 1418-23/VII від 22.06.2020 року.

4. Організацію виконання цього рішення покласти на відділ ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради, контроль залишаю за собою.


Сільський голова Клавдія МОНАХ 

с. Межиріч

12 жовтня 2023 року

№ 2621 – 37/VIII



Додаток до рішення сільської ради

№ 2621-37/VIII від 12 жовтня 2023 року


 ПОЛОЖЕННЯ
про відділ ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради

1. Відділ ‟Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Межиріцької сільської ради (далі – Центр) є структурним підрозділом, в якому надаються адміністративні послуги згідно з визначеним Переліком.

2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру, як структурного підрозділу виконавчого комітету, приймається рішенням Межиріцької сільської ради.

3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр.

4. Основними завданнями Центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у Центрі;

4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України “Про адміністративні послуги”, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;

5) забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.

6) здійснення державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб – підприємців;

7) здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

8) організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру;

9) реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;

10) проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;

11) оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм.

12) оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.

13) надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у формі витягу та користування відомостями з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

14) прийом необхідних пакетів документів щодо надання адміністративних послуг соціального характеру;

15) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

5. Центр забезпечує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії адміністратора із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Центр, утворений як постійно діючий робочий орган, забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи посадових осіб окремих виконавчих органів (структурних підрозділів) органу, що утворив Центр. Перелік таких посадових осіб визначається головою.

На підставі узгоджених рішень органу, що прийняв рішення про утворення Центру, та суб’єкта надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через Центр посадовими особами такого суб’єкта. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у Центрі адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обгрунтування їх прийняття.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр та віддалені робочі місця, визначається органом, що прийняв рішення про утворення Центру. Він включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

До адміністративних послуг також прирівнюються надання витягів і виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

6. У Центрі за рішенням Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг надання консультацій; прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг; укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо); надання суб’єктам звернень можливості самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання ними місць для самообслуговування.

У приміщенні Центру можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єктів звернень, з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.

Надання суб’єктам звернень консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, надання допомоги в заповнені бланків заяв, формуванні пакета документів не вважаються супутніми послугами та здійснюються адміністраторами Центру на безкоштовній основі.


7. Центр та віддалені робочі місця облаштовані у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами для доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.

За рішенням органу, що утворив Центр, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).

Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в центрі та його віддалених робочих місцях не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.

8. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі та його відділених робочих місцях звертається до адміністратора - посадової особи виконавчого комітету сільської ради, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання, а у разі утворення центру як постійно діючого робочого органу також до окремих посадових осіб виконавчих органів (структурних підрозділів) органу, що утворив відділ ЦНАП, на яких у встановленому порядку покладені всі або окремі завдання адміністратора.

9. Центр має наступну структуру: начальник відділу, адміністратори, державний реєстратор. Завдання, права та відповідальність працівників Центру визначаються відповідно до законодавства, цим Положенням та у посадових інструкціях.

10. Керівником Центру є начальник відділу, який призначається та звільняється з посади розпорядженням сільського голови в установленому законом порядку.


11. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:

1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію його діяльності;

2) організовує діяльність Центру, в тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів з підвищення ефективності роботи Центру;

3) координує діяльність працівників Центру, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4) представляє Центр у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;

5) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

6) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції сільському голові та Раді щодо покращення матеріально-технічного забезпечення Центру, вносить пропозиції сільському голові щодо преміювання працівників Центру;

7) забезпечує планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників Центру;

розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників Центру, посадових осіб суб’єктів надання адміністративних та інших послуг, що беруть участь у роботі Центру;

забезпечує передачу суб’єктам надання адміністративних та інших послуг відповідних матеріалів для розгляду скарг та їх оперативного розв’язання, вживає заходів у межах повноважень щодо їх розгляду у визначені законодавством терміни;

здійснює функції адміністратора Центру,

забезпечує планування роботи Центру, подає пропозиції до поточних і до перспективних планів роботи сільському голові;

звітує про проведену роботу Центру у визначеному порядку;

13) виконує інші повноваження, визначені цим Положенням та посадовою інструкцією.

12. Адміністратор – це посадова особа Межиріцької сільської ради, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.


13. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства.

Кількість адміністраторів визначається Радою.

Повноваження адміністратора можуть покладатися на державних реєстраторів, інших посадових осіб Центру, які здійснюють функції з обслуговування суб’єктів звернення, зокрема прийняття документів, необхідних для надання адміністративних послуг, та видачу результатів надання адміністративних послуг у Центрі.


14. Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, власного імені, по батькові або порядкового номера печатки (штампа) та найменування Центру.


15. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг у Центрі;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернень), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг за рішенням органу, який прийняв рішення про утворення Центру;

7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.


16. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернень;

3) інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.


17. Державний реєстратор призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням сільського голови в установленому законодавством порядку.

18. Державний реєстратор має печатку та електронний цифровий підпис.

19. Основними завданнями державного реєстратора є:

1) забезпечення прийому та видачі документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців;

2) забезпечення ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

3) здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;

4) внесення змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу – підприємця відповідно до закону;

5) надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства;

6) здійснення повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

7) здійснення інших повноважень, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується сільським головою, відповідно до законодавства.

20. За рішенням Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.


21. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.


22. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень за рішенням Ради у громаді утворені віддалені робочі місця адміністраторів за адресами: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Булахівка, вул. Центральна, 16б та Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Карабинівка, вул. Центральна, 28а, які надають адміністративні послуги відповідно до затвердженого Радою Переліку адміністративних послуг.

Організаційне забезпечення діяльності віддалених робочих місць адміністраторів покладено на Центр.

 

23. Графік роботи Центру, віддалених робочих місць адміністраторів затверджуються рішенням Ради.

Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр, і становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день. При цьому прийом суб’єктів звернень здійснюється без перерви на обід.

У віддалених робочих місцях адміністраторів час прийому суб’єктів звернень визначається Радою.

За рішенням Ради час прийому суб’єктів звернень у Центрі може бути збільшено.

24. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.

  • 25. Адміністратори Центру і суб’єкти надання адміністративних послуг не несуть відповідальності за недостовірність поданих фізичними та юридичними особами (їх законними представниками) документів (їх копій) для отримання адміністративних послуг.

26. Адміністратори та інші посадові особи, уповноважені відповідно до законодавства надавати адміністративні послуги, несуть дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законом, за порушення вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг.


  • 27. Дії або бездіяльність адміністраторів та інших посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, можуть бути оскаржені в суді в порядку, передбаченому чинним законодавством України.


Секретар сільської ради Тетяна ЧУМАК


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux